morgon

hej alla pigga och glada. jag är inte pigg men jag är glad idag känns de som :D
för jag pratade just med erik på msn, och dom höll på packa de sista för att fara ut till flygplasen eftersom att planet till stockholm gick just efter ett : ) 
men kommer inte träffa han fören ikv efter matchen.. länge kvar dit ju! och jag saknar han som ett tok även fast han bara varit borta sen i torsdags :p haha

mamma ska köpa rostbiff och potatissallad till mig sen också som jag ska äta innan samlingen till matchen :D vilket också gjorde mig glad för att jag varit sugen på de i flera dagar!

de ska bli kul med match idag! bara lite jobbigt att de börjar klockan 6 i älvsbyn. man kommer ju hem så sent.
får hoppas på att vi vinner! "peppar peppar ta i trä". har lite små ont i mitt ben just nu, men jag hoppas att de inte blir nå värre.

de var allt ointressant jag hade på hjärtat. ska gå och göra frukost nu : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0