match

har just ätit rostbiff och potatissallad och de var väldans smarrigt!

erik ringde mig för ca en halvtimme sen : ) dom satt i gaten och väntade på att få kliva ombord på planet i london :D så snart är han hemma! dom skulle vara hemma i luleå vid åtta för planet från stockholm gick klockan 6.
så när jag kommit hem från matchen ska jag ner till han eller han hit upp : ) mys!

är på lite dåligt humör. vet inte riktigt varför men de som bara slog om :s är typ less på allt.
och så är jag lite nervös inför matchen också så de gör de inte så mycket bättre.
men de blir nog toppen sen när jag äntligen får vara med min bejbi <3

Nya dressen : )
 
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0