lördag

vad hände med vädret?
först var de jättefint på förmiddagen, sen vaknade jag av att de haglade som aldrig förr :o har aldrig sett de hagla så mycket!

men nu har jag iaf varit och hämtat mina grejor hos emelie sen igår, glömde ju dom när pappa kom och hämtade mig..

kvällen var super!
började med att jag, emelie, sandra, amelia, frida och karin grillade, och de var så förbannat gott! godare än vanligt.
sen började vi lite smått med ölspel, jag har aldrig och sanning eller konsekvens. 
sedan började de rulla in folk hela tiden  :)
trevliga människor hela bunten!

vid elva drog vi vidare till en kille som hette mattias som bodde två gårdar bort från emelie bara : )
kul där med! mycket dans.
sedan halv tre var jag så trött så jag fick be pappa komma och hämta mig.
somnade på en gång!
Tack för en härlig kväll!

men nu ska jag gå och duscha och så strax för fem ska jag åka in till stan och möta eb, jon och emme, för vi ska laga tacos till middag och tare chillbill!

Var tyvärr inte så aktiv med kameran..

 

 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0