ja!

idag är de äntligen sol och lite värme<3
steg just upp, orkade inte fara till skolan idag bara för att lyssna på några redovisningar och sen sluta : ) 
så nu funderar jag på att gå och göra lite frukost medans jag lyssnar på MTV breakfasclup top 10 på tv..

ska ta de lugn ett tag till, sen klockan ett ska jag ta bussen in till stan för att möta upp hanna och köpa josses present :) ska även köpa kjolen jag la undan igår!

ikv blir de Waldorf :D ska bli så gott! Per fyller ju 18 idag så vi ska dit ett helt gäng och käka middag, sen får jag se vad som händer och sker  :)

Grattis Per, 18 år!
 

Grattis Josse, 17 år!


Kommentarer
Postat av: frida

jag orkade inte heller fara :D haha

2009-05-29 @ 11:20:07
URL: http://frrridar.blogg.se/
Postat av: Per

Haha tack :) Fin bild! :D

2009-05-29 @ 11:58:08
Postat av: josefinef

tack sötnooos! :o)

2009-05-31 @ 14:01:07
URL: http://josefinef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0