i sängen

japp, min exakta plats just nu! är ganska trött, men ska inte sova än på ett tag : )
kvällen har spenderats med emelie, sandra, eb och jon. härliga typer!
vi käkade tacos, spelade a till ö, käkade glass och chips och spelade "soul calubur" på playsation, sjukt kul!

men nu är jag äntligen hemma. är fortfarande lite trött efter gårdagen..
erik ringde mig ikväll också : ) dom skulle och gå längs oxford street, tufffffft! han skulle leta en lite present också, sa att jag inte ville ha något "turistigt" men vi får väl se vad de blir, om de ens blir nå :p ahhaha men de gör inget, bara han kommer hem så : ) ska fara till han i morgon kväll. 

juste, ska få spela matchen i morgon mot älvsbyn i älvsbyn :D kulkul! hoppas de går bra, och att jag inte får nå problem med benet.

nattinatttii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0