härliga helg

igår spenderade jag min dag med erik :) for till han efter skolan, hem och åt, och for ner till han igen. vi såg då hockey hemma hos mange :) kul!
sen sov jag också hos han <3

idag for jag med mamma, vickan och mommo till frida mammas kusin för hon hade "loppis" för oss i släkten. de jag fick med mig hem var två väskor, en jacka, en sjal och en kofta :D 
nu har jag just ätit lite lunch och ser på lipstick jungle, ska nog in en sväng på stan med mamma, för hon skull köpa nå till åsa och lars som dom ska på middag till ikv :)

vad ska ni göra ikäll?:)
jo, jag ska iaf umgås med johanna, erica, sandra och stina :) vi ska grilla hemma hos johanna. så de blir rikigt mysigt!

nej nu ska jag göra någon nytta!



Kommentarer
Postat av: eemiliaj

haha de tycker jag, men klart, den är ju så jävla het!;)

2009-05-09 @ 14:15:23
URL: http://eemiliajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0