fuck

jag gråter blod! stora mängder blod!
mitt hår är åt helvete, snart tar jag rakapparaten på allvar.
färgade ljusare med ljusa slingor. de var ljusare, men slingorna fyfaaaaaaaaaan! färgen har typ bara satt sig i uväxten. de ser förjävligt ut, ett rent fanskap. de är GULT TYP! jag kan fan inte visa mig för folk så här? dom kommer få en chock och sen garva ihjäl sig till döds...
hojjaaaaa, mitt hår har aldrig blivit så här misslyckat förut. de blir mössan i flera veckor nu.. jävla satan.

Väldigt likt min hårfärg i nuläget..


Kommentarer
Postat av: Mommo Lena

Nu tror jag att du överdriver, det blev säkert jättebra och du är lika söt som vanligt.



Kram

2009-05-07 @ 12:35:44
Postat av: frida

de blev ju fiiiint! sluta svammla nu =)<3

2009-05-07 @ 19:40:34
URL: http://frrridar.blogg.se/
Postat av: frida

jobbig dag bara.. :( kan berätta på skolan eller nå.. tack sara<3

2009-05-07 @ 21:43:54
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0