chicago

sitter och tittar på alla bilder från chicago i somras. längtar så otroligt mycket tillbaka! saknar jecka och alla :')
dom tänkte komma hem i sommar, men de vart inte så.. sjukt tråkigt. för jag ville verkligen träffa dom <3 saknar dom jättemycket! de är så jobbigt när man inte bara kan fara till dom när man vill. varför måste ni bo så långt borta?

ååh, jag vill ha pengar så jag kan boka ett flyg och fara dit i några veckor. skulle vara så grymt härligt! träffa familjen Heimersson, värmen, shopping och bara njuta av tillvaron <3 shit alltså!
chicago resan som vi gjorde i somras var den bästa resan i hela mitt liv! fick ha med mig min andra halft också! hade inte tråkigt en sekund.
nej, jag vill verkligen fara dit i år. spelar ingen roll om de är sommar eller vinter, vill bara fara!
jag följer med dig mommo!



Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: Haha va fränt :) vilken ras? :)

2009-05-10 @ 01:13:11
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0