blom!

ja, vi var hos blomman ikv! riktigt mysigt måste jag säga :) jag kom dit vid fyra, sen kom stinkan och sist sandra. grillningen gick super och de var asgott! sen kom erica : ) sen såg vi en film ekan hade med sig, jake & jill vs the world tror jag den hette. men den var icket så superbra!
sen satt vi bara och surrade och hade de allmänt trevligt :) 
men nu är jag hemma, ligger i min sköna säng! ville sova hos erik men han orkade inte : ( 

imorgon har mitt lag mot alvik trorja, men vart inte uttagen pga mitt ben, hade ändå inte orkat spela när jag har ont.. så kanske far och kollar på den om jag får med mig erik typ : )

bilder från ikv kommer sen när jossi skickar ;D

  
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0