3e maj

sov hos min älskling i natt också :) så mysigt!
gårdagskvällen var supermysig! först gjorde jag tacos till mig och erik, sedan somnade erik en halvtimme på soffan och jag passade på att gå ut med milou i skogen en sväng, sedan slog jag på bastun, så vi bastade riktigt varmt! härligt som tusan. sen så såg vi på tv och hade mys med massa olika ostar och kex :) efter de cyklade vi ner till erik och sov där :) puss hjärtat!

idag cyklade jag hem från erik vid halv tolv, följde då direkt med mamma, pappa och vickan till gun och sten i björra och fikade :) 
sen åkte jag, mamma och vickan till gäddvik till mammas kusin johanna. hon har tre hästar där, men äger bara ena och så tar dom hand om en svart minigris som heter bob :D så sööööööööt!
hon äger iaf hästen gäddvikarn, men han har ryggproblem så vi fick rida på freja :) supersöta!
de gick iaf jättebra!
dom ska flytta till porsön och hästarna till rutvik så ska kanske börja hjälpa henne :)

 

 

Kommentarer
Postat av: josefinef

var det i ärlings stall? =) red fan Gäddan nångång när jag hade Bob i sörens stall :)

2009-05-04 @ 00:25:58
Postat av: sara

har ingen aning om vems stall de var :p johanna hade ett litet stall på baksidan av huset så ingen aning :p

2009-05-04 @ 10:07:11
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0