xxx

har legat i sängen precis hela dagen förutom nyss när jag duschade och åt :) skönt! fast jag har huvudvärk och mår fortfarande lite illa.. sov i tre timmar när jag kom hem från träningen och de var så underbart skönt!
vet inte riktigt vad jag ska göra ikv. blev "bjuden" eller vad man ska säga hem till per och se melodifestivalen med några stycken, men nu blir de typ inte för att endel skulle till annat håll. tråkigt men vad gör man.
men frågade iaf nyss om vi ändå inte kunde se de att typ erik och dom kommer och hakar på, och bara ta de allmänt lugnt! för mer har jate krafter för. men vi får se. annars blir de att se det här hemma med mor och far :)
erik skulle ringa om jag kunde vara med han, men förväntar mig inte att han kommer ringa. har en känsla av de.


Ni är så jävla genomfalska så de är fan äckligt! aldrig mer säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0