trött som satan

igår for vi ju som sagt in till farmors lägenhet :) vi myste med godis och körslaget =) sen kom per, och sedan hanna :) jag följde med hanna till hemmakväll och då gick vi och mötte erik och dom innan dom skulle gå in till krogen.
vi spelade en massa kort och hade de allmänt trevlig och klockan bara blev mer och mer, så vi bestämde oss för att sova kvar :)
men sandra åkte hem..
vi gick till max och tänkte äta, eller per tänkte typ de, men erik och danne var på tasty så vi gick dit ist :)
sen försökte vi få med erik att komma och sova hos farmor, men han vägrade för han ville hem ;p haha
så då följde danne med till farmor ett tag :) vi såg på tv, och danne drack ca två liter vatten :p en tequila, 105 kr. fan! HAHAHA

men de slutade med att jag, per hanna och johanna sov kvar :) per fick sova själ i ett rum och vi tre i stora sängen :) men man blev lite smått rädd för hanna! haha
vi somnade just efter fem.. och per kom och väckte oss med dammsugaren halv tolv..
vi orkade inte göra någon frulle så vi gick ner på max ist ;)

men nu ska jag nog gå och ta en liten nap, är så trött så de svider i ögonen.. har ju träning ikv och efte de ska jag och sova hos min älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0