tillbaks!

har inte haft så mycket tid att blogga nu, för de har varit så mycket, och så har jag inte haft någon dator eftersom att uttaget till där man stoppar in laddaren i datorn gick sönder så kunde inte ladda den.. och har användt min systers skoldator men den lever sitt eget liv, så nu har jag äntligen fått tillbaka datorn :) jonas kunde inte laga den så jag fick en ny med min gamla hårddisk i så inga bilder eller nå försvann :D
så nu ska jag ladda hem en massa gossip avsnitt =)

igår gjorde jag inte mycket, for med erik till han efter skolan. jag åt middag där, älskar eriks mammas gulasch gryta med starkt chouritso (stava?) korv till <3 mumma!
sen kom mamma och hämtade mig, fick världens huvidvärk som inte ville ge sig.. varför ska den alltid komma på kvällen?
mamma gjorde fruktsallad och mormor kom och hälsade på =) såg bara ett tag av lipstick jungle, för sen tog huvudvärken över och bar mig till sängs..

idag ska jag bara ta de lugnt. ska gå och duscha på ett tag, och sen ikv ska jag se top model :)
imorgon får jag iaf en timmes sovmorgon till praktiken, börjar åtta ist för sju :D skönt!

liten bilduppdatering.
-milou nyklippt
-min älsklingsmugg jag fick av erik <3
-jag med för mycket tid över.

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0