the hills

har sett klar hela säsong fyra nu :D så sjuuuukt bra! och den slutade riktigt bra också!
längtar tills säsong fem kommer, om de nu kommer någon?
men iaf så förstår jag egentligen inte riktigt vad jag gör vaken nu :s men jag ska ju inte till praktiken ändå, så de gör inget att jag är vaken längre, men ska nog ändå sova strax för jag börjar känna mig lite trött. har kollat på the hills sen klockan tio..

snart är de alla hjärtans dag också :) mysigt! vad ska ni göra?
jag ska iaf hitta på något med erik. föreslog att han skulle sova här så kunde vi äta frukost på sängen med ljus, basta och ha de supermysigt :) men vi får se vad vi hittar på! nått blir de iaf.

men nu ska jag stänga av datorn och lägga mig till rätta i sängen!

Du gör mig så lycklig hjärtat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0