tacos

igen.. erik är som världens jävla freak i tacos! de är helt sjukt!
han ringer och frågar vad vi ska äta, så säger jag att vi ska äta kotletter, och då vill han att jag ska ringa och övertala mamma om att vi ska äta tacos.. igen! så snäll som jag är gör jag de :D så de blev tacos till middag :) men de var gott!

så nu är min bejbi här :) fast han har somnat i soffan, vilket heller inte är så speciellt ovanligt.. ska försöka väcka han på ett tag!
har suttit och kollat på några hemsidor som jag ska beställa från. bland annat ett par kilklackskor från H&M, bruna eller svarta, sen lite blandade kläder från bland annat forever21.com och gojane.com dom har jättefina och billiga kläder :)
så ska vi typ beställa hem till jecka och sen får dom skicka hit de, ist för att betala dyr frakt från usa :p eller så får mormor ta de om hon ska dit i mars :) men de blir najs!

nej nu ska jag försöka få lite liv i min älskling :)

kåbbe på onsdag :D taggad till tuseeeeeen!

juste, i morgon klockan 19.00 - 20.00 på polishuset är de typ någon slags informationsgrej för dom som vill bli polis, om hur man ska söka, och vad man gör under utbildningen osv :D ska gå på de iaf :) ska ju bli polis!
sen efter de ska emme sova här :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0