tack

sitter eller ligger just nu i sängen och lyssnar på kate voegele - top of the world <3
farmor och farfar är här. dom kom förbi med en liten alla hjärtans dag present eftersom dom kommer vara borta hela dagen  i morgon. hade lagt undan tre par trosor på gina tricot som hon köpte :D tackar :) alltid lika kul med nya underkläder :D

ikv verkar de inte som att vi ska fara till nicke, eller iaf inte jag tror jag för dom skulle kanske eller mest troligen spela poker ist. och de pallar jag inte!
så jag erik och sebbe kanske, kanske ska fara till kru sen. men jag vet inte om erik var så sugen men de var sebbe ;p haha har ändå inget att dricka, och jag vet inte om jag vågar fråga pappa om jag kan få lite idag och även i morgon ;p ahah
får se hur jag gör.

uppdatering!
ändrade planer. blir inte att fara till kru, erkiperki orkade inte, inte taggad och inge dricka. de har ju inte jag heller så blir att fara till nickeboi ist :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0