sug!

kom just hem från nicke och de sög stenhårt, somnade till och med i soffan, så kul hade jag!
sen när jag och erik gick hem började han tjorva om att de var kallt och att han inte orkade sova hos mig idag att han skulle göra de i morgon ist, och att vi skulle fika, och göra nå på kvällen osv. men jag skulle ju till johannas syrra i morgon på party, men de fick jag ändra på.. vad offrar man inte för sin pojkvän!
så sorry tjejer, party någon annan gång :)
men vart så less när han började så dära, visste inte vad jag skulle ta mig till. vi hade ju planerat och allt. frulle på sängen fika på stan osv. men nix. eller jo fika på stan blire ändå. men hade sett fram emot att han skulle komma och sova här. 
får hoppas på att de blir mysigt i morgon ist då :) men vi löste de, puss älskling <3
orkar iaf inte gå på träningen..

håller på ladda hem The Simpsons - The movie som tidsfördriv för jag orkar inte gå och lägga mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0