storm!

nu har vi denna eländiga snöstorm här igen. varför kan de aldrig sluta snöa? de kommer bli en vit sommar snart! de kommer ju banne mig bara mer och mer snö. 
hoppades på en skön dag när termometern bara visade -2.4 på morgonen. men icket! då kan vi väl dra till med lite snö och blåst! att vi aldrig kan få ha bra väder!

dagen då. de börjades med idrott. massage stod på schemat! de var chillt!
sen hände de inte nå speciellt :) är hemma nu, och är sjukt trött. funderar på en nap.

igår då. jo då innan träningen for vi och hämtade upp erik :) han skulle följa med och kika ;D men han for typ efter tjugo minuter med mamma :p han skulle ju sova här, men tänkte att om han for hem då skulle han inte orka fara till mig och vänta tills jag kom hem.
men när jag kom hem så såg jag eriks skor i hallen och då blev jag superglad :D så då sov han här :) mys som vanligt!
och på träningen fick vi ett par shorts, en t-shirt och två sockar. välbehövligt!

nej nu ska jag vila. ska ringa erik snart och fråga om jag kan få sova hos han inatt :D
men de kommer han säkert inte orka med, för jag har sovit med han i flera dagar i rad nu ;p haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0