söndag

kom nyss hem från erik, har sovit där i natt och de var väldigt mysigt :)
kvällen spenderades hos erika johannas syster. de var inflytningsfest. vi började ganska tidigt men de var kul :) men när drickat var slut och man började bli nykter var de inte så kul längre :p så erik kom och hämtade mig med skotern och vi for till björx till krille :) där spelade dom gh med trummor och allt de dära. vad heter de ? world ture?
sen for vi till erik och myste :)

nu är jag då hemma, och vad möts man av då? jo en syster som har magsjuka.. vill bara försvinna.
vägrar gå upp på övervåningen eftersom de är där hon befinner sig.. och hur ska jag göra ikv när jag kommer hem från träningen? vart ska jag duscha? inte fan tänker jag gå upp på toan där uppe och duscha och de är ju som den ända duschen vi har, men den är ju typ inpregnerad med magsjukebakterier.. vilka problem jag har!

Limmo till flygplatsen i Chicago!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0