solsken!

shit vilken härlig dag alltså!
började dagen på stan med familjen, köpte dock inget denna gång..
sedan åkte vi hem och käkade lite lunch, sedan klädde jag och mamma på oss, tog med milou i bilen till stan och promenerade ut till gråsjälören (stava?). så fint väder! och de var jättevarmt och härligt. sjukt mycket folk också.
sen ett tag innan vi skulle börja gå mot land, kom min älskling och sebbe med skotrarna och joinade oss ett tag :) men sedan fortsatte dom =)
så nu är jag hemma, ska börja färga håret på mamma nu, sen ska hon färga på mig, och sen ska vi städa mitt rum :)
och juste, vi kanske ska beställa från Waldorf till middag :D gooooott!

kvällens planer? vara med erik, "säga hejdå". kommer sakna han jättemycke fast de bara är några dagar!



Kommentarer
Postat av: Hanna

jag önskar att jag också tog tag i min dag..., har bara legat i sängen hela dagen:s

2009-02-28 @ 16:03:11
URL: http://hstjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0