snöstorm

och ja, de är verkligen storm! och de snöar som fan.
praktiken har varit seg och tröttsam. ska vara där  igen klockan 6 på deras föräldramöte :) så vi ska fara snart, för mamma kommer inte köra speciellt snabbt i den här snöyran, eftersom att pappa fick köra 60 km/h hela vägen hem från svartöstan när han hämtade mig tidigare..
ska iaf fara och sova hos min älskling efteråt, bara om jag köpte med mig lie godis, så ska förbi affären sen :)

i morgon är de åter till skolan. känns inte så speciellt lockande med de hål jag har.. från nio till tolv.
ska iaf och klippa mig klockan två i morgon, men får se om jag bokar om tiden. men jag tror inte jag orkar boka om =) lika att ta när jag nu äntligen fick en tid!
får se vad helgen bjuder på. vill hitta på något riktigt kul. vill festa gärnet!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0