slut

har inte sett filmen än jag ladda hem även fast den blev klar för längesen ;p
för jag kom in på nå helt annat, fick nå ryck att börja städa. kan få de ganska ofta, speciellt när jag är rastlös!
så städade lite på toan, hela hallen ink. damsugning, och även samma i köket, diskade och de också.
så nu är de rent och fint :) vart så slut efter de så jag orkade inte göra nå i vardagsrummet ;p haha och inte nå i mitt rum heller.. får ta tag i det någon annan dag :)

men nu ska jag leta mig något att smaska på, kanske lite skorpor? eller nej, vi har ingen oboy att doppa i.. blir nå annat!

Såhär mysigt hade milou i soffan när jag städade och 
hade på hög musik! haha (han ligger typ alltid så.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0