skifix

efter vi hade käkat middag skyndade vi oss till skifix för att fara och byta vickans skidor :) kikade på googles när jag var där också, vill ha ett par nya för glaset på mina har blivit så fult sen pappa använde dom.. så hoppas på att man kan få ett par nya :D efter de så for vi till kusinerna inne i boden en sväng :) tänkte att de var lika att fara förbi när vi ändå var i närheten. vi fikade lite osv =) trevligt att träffa dom!

men så nu är vi iaf hemma :) vi ser nu på "familjen annorlunda". alltså de är ju helt sjukt egentligen. hur kan man vela ha så där jävla många ungar? helt knäppt enligt mig iaf ;p
men klockan nio ska jag iaf se lipstick jungle, tycker det är ganska bra :) och sen efter de ska jag gå upp och lägga mig i sängen och se resten av the hills säsong fyra. har kanske kvar 8 avsnitt eller nå :) men blir så fast i de när jag börjar se ;D
för i morgon ska jag inte fara på praktiken, har börjat bli förkyld som sagt.. så kan vara vaken länge :) 
är de någon som vet om de kommer någon säsong 5, och isf när den kommer?:)

men nu ska jag gå och göra mig två rågkake mackor med ost, skinka och gurka på :)

Ge mig sommar, sol och värme, så man kan gå i höga pumps och härliga kläder!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det ska komma men vet inte när :P

2009-02-09 @ 23:09:55
URL: http:///sandraasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0