sjukgymnast

kom nyss hem. hade tid hos sjukgymnasten klockan sju på stil! de gick bra. var lite stel i nacken och hade låsningar i bröstryggen.. inte så skönt när han typ tog i med all sin tyngd och skulle trycka ut dom dära. ont som fan gjorde de!
men jag ska iaf dit nästa onsdag igen, och få några övningar jag kan göra så vi blir väck med de här problemet, för de ger mig huvudvärk!
så jag fick inte fara på fysträningen på porsöskolan sa han. måste ta de lugnt nu efteråt för han stoppade fast nå grejer på min rygg som rörde sig med värme och hela tjosan, så i morgon kommer jag ha verk sa han också!

erik skulle ju komma och soova här idag. men tror ni inte han ringer som vanligt och säger att han inte kan för att han sover dåligt? jo! men kom du på de bara nu hux flux, de har du väl alltid vetat?
fick bli lite irriterad. men nu skrev jag att han inte behöver komma hit klockan nio (träningen skulle slutat då) när han är med nicke och dom, utan att han kan komma senare för att jag vill att han ska sova här. och då skrev han bara okej, kanske. 
men jag vet ju vart de leder. alltså att vi kommer sova i varsin säng i varsitt hus! aja finns inte så mycket att göra åt. men jag hoppas inte de blir så.

idag har jag då lämnat in pengarna för friluftsdagen till kåbdalis :D ååh, vi kommer ha så kul i backen emme :D hojjaaa, jag längtar! hoppas bara att de inte är så fruktansvärt kallt.
nej nu väntar el duchooooooo!

hojja, jag har börjat sakna ridningen lite granna faktiskt.. inge kul utan den! saknar närheten av häst!
men är glad att jag inte har någon häst nu att behöva fara till i trettio minus grader. men de är den ända fördelen. men på sommaren är de ju så mysigt!
Första bilden är de jag och Lady Ash. 
Andra och tredje bilden är de jag och Zuch a Joyment (Jojsan)
Fjärde och femte bilden är de jag och La Zara Q på en clear round tävling.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0