sängen

har just kollat top model. helt rätt att sheena åkte ut! hon borde inte ens kommit med. och mckey, vad gör hon där egentligen? hon är ju så sjukt ful så jag bara vill spy på henne.
men nu har jag iaf trallat upp till sängen, känns skönt att gå och lägga sig i sängen tidigt iaf så somnar jag snabbare sen, för jag behöver verkligen vara utvilad till praktiken för de tar rikigt ordentligt på krafterna. alla små skitungar som springer runt och skriker och gråter, man kan inte äta ordentligt utan att en unge ska sitta på sidan om en och slänga med gaffeln så de flyger mat, eller så är de så att maten är äcklig och då ska dom bara sitta och trumma med skeden i tallriken under hela måltiden. tillslut är de det ända man hör, typ rundgång i huvet!

men de värsta av allt är väl när man just satt sig på gilvet riktigt skönt för att kolla när dom leker, och då kommer de någon unge och slår på sin blöja och säger "bajja", de är droppen. man orkar som inte med sånt efter ett tag. och nej jag tänker inte byta någon skitblöja. så då säger man lite tyst "gå och visa för blabla, så kan hon hjälpa dig" och så lägger man till ett fetsmile!
men nu är de ju faktiskt inte så mycket kvar av praktiken så jag ska inte klaga, bara fem dagar kvar om man räknar med i morgon. och sen har jag klarat av mina tio veckor. och jag kan bara säga att aldrig mer kommer jag praktisera på ett dagis! inte en ända sekund utan att få betalt!

Sheena och Mckey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0