sängen!

nu är jag äntligen hemma efter träningen. ganska sent, men de var faktiskt en kul träning idag tycker jag :) men känner av i halsen att jag inte är helt frisk. men de känns så jobbigt att inte träna när man är så där pyttelite sjuk fortfarande, så jag tränar ändå :p haha blir ju bodypump på tisdag och core på torsdag, sen är de fysträning på onsdag med fotbollen, typ teknikträning på lördag och löp/spel/teknik på söndag :D hektisk träningsvecka. och sen i morgon om jag inte åker till erik efter skolan ska jag nog traska ner till stil och vara i gymmet :) alltså alla träningsdagar utom fredag.. de kommer kännas efteråt!

nej nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig och sova sedan. men jag har ju trots allt sovmorgon till kvart över elva i morgon :) skönt!
ska nu gå och borsta tändera, sprita händerna (vill inte ha magsjuka!) och sedan dusch!
hoj!

Bild från gårdagens party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0