sämst

melodifestivalen SÖG! sämsta jag sett på länge. dom enda som var bra var emilia och alcazar. och carolina af ugglas.. alltså de är ju äckligt hur hemsk hon är! för de första ser hon ut som att hon knarkat från hon var typ ett år, för de andra så har jag aldrig hört en sämre låt än henne, och för de tredje så är hon hemsk! rent utav hemsk.
fattar inte hur hon ens kunde gå vidare till andra chansen. och hur kunde inte marie serneholt gå vidare? hon hade ju en rikigt bra låt tycker jag. eller vad tycker ni?
tycker du att de var rätt personer som gick till final och till andra chansen?

var de bara jag som störde mig till tusen på den usla programledaren som trodde att vart enda ord hon sa var roligt? huvva!

men nu ska jag se flashpoint med mor. erik sku kanske komma hit och sova sen också, men tror nog inte han kommer orka eftersom han är så förbannat slö. men när jag sett klart flashpoint ska jag nog lägga mig i sängen och kika på The hills säsong 4 :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

huh, Emilia sög och carolin af ugglas var helt okej. Marie serneholt var kass och alcazar var lätt bäst :)

2009-02-08 @ 14:23:31
Postat av: amelia

Jag håller med dig om allt i melodifestivalen, de var sjukt dåligt, dom som gick vidare och programledaren!! Jag dööör!!

2009-02-08 @ 15:01:05
URL: http://ameeliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0