praktiken är äntligen slut :D

och jag är väldigt glad för de! men de ska ändå bli tråkigt utan barnen, man har kommit dom så nära. en unge blev till och med ledsen när jag skulle gå :´( stackaren. men jag fick då en massa kramar och pussar :) kommer sakna dom skarpt! mina små odjur.
dom sjöng för mig på storsjunget (alla avdelningar sjunger tillsammans på torsdagar), vilket var väldig kul :) och så fick jag ett jättefint kort, där de stod massa fina saker, två ljus och ett biokort på 200 kr :D hur snällt är inte de? TACK!

sen mötte jag upp erik och nicke i stan, vi gick och käkade.. erik bjöd igen mig :) men de kändes väl inte allt för nyttigt.. hoja! de ska få ett slut snarast! men de vart iaf på tasty, så nu har jag jätteont i magen. inge bra!
men ska snart börja ta fram mina träningskläder och de :) för klockan sju ska jag möta jossi i korsningen här på berget så ska vi traska ner till stil tillsammans :) idag blir de bodypump! de kommer bli tungt när jag inte nu tränat på ett tag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0