onsdag

idag är jag trött. riktigt trött! har varit de sen jag kom till skolan. men nu är jag som tur är hemma :)
kallt var de idag också, 29 minus grader rättare sagt. alltså de är ju helt sjukt! är de bara jag som inte kommer överleva med den här kylan. jag är fan ingen norrländsk, jag tål inte kylan!

skolan var töntig, som vanligt. vi skrev dikter, lyssnade på någon ful musik och gjorde en dramatisering av de. TÖNTIGT! orkar inte vara psitiv med nåt som har med skolan att göra längre, för de finns tyvärr inget positivt med de!

tror jag ska ta en liten nap. de skulle vara så skönt! behöver verkligen vila. 
sen ikv är de cireklträning. men jag missar springningen innan. fast enligt mig tycker jag inte vi borde ha någon springning när de är så här jävla kallt! man måste ju typ springa i täckbyxor..
för jag sa till sjukgymnaten på stil för mina axlar/nacke. men jag vet inte om jag orkar med nå sånt gojs idag. ska be mamma boka om. hon blir nog sur!
sen kanske min bejb kommer hit och sover efter träningen :D



Kommentarer
Postat av: frida

hahah jag veet :O haha kommer fan dö!

fyfan vilken träningsvärk jag kommer ha sen...

2009-02-18 @ 18:00:03
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0