mirrors

var ju med erik igår. vi skulle gå på bio och se friday the 13th. men erik ändrade sig i sista sekund och ville inte gå nå längre.. så jag cyklade till affären i stormen, köpte en cola och for till erik. så vi såg på mirrors och smaskade godis ist. äcklig film, men inte så läskig! sen somnade jag ganska tidigt, typ kvart i tolv? medans erik satt vi datorn.

men nu har jag iaf vaknat. försökte få liv i erik men de gick desvärre inte!
så mamma ska snart komma och hämta mig. för jag är hungrig. vill inte gå ner och äta skälv ;p haha
sen vid tolv ska vi åka in till smedjan, köpa en bok, sen bär de av mot bod´n. Hanna fyllde 6 år(?) i tordags tror jag de var. så vi ska dit och fika osv :)

resten av dagen då? vad kommer den bestå av? jag har ingen aning. de finns aldrig något att göra på söndagar!
men ikv är de iaf fotbollsträning, hoppas den blir kul :)
och i morgon på idrotten har vi massage :D skönt!
Längtar tills på onsdag, då drar vi till Kåbdalis :D


Hitta typ ingen annan bild på eriks dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0