måndag

är hemma nu. for till min älskling efter skolan :) vi käkade geléhjärtan (eller jag gjorde iaf de) och så såg vi på rånarna, den var väl hyffsad :) sen tog vi skotern hit till mig och gjorde oss hamburgare :)
nu sitter vi och väntar på bussen som går 18.24, för vi ska åka in till dd (dampdanne) :) där ska vi se på hockeyn, är inte så speciellt intresserad av de, men trevliga typer att vara med iaf :D fast kanske inte när dom ser hockey? speciellt erik, han blir bara sur när man försöker prata med han, eller iaf när jag gör de :p

i morgon är de tisdag som sagt. de känns jättekonstigt att de inte är någon praktik. man är ju som så van vid de. men nej, nu är de vanliga skolveckor som väntar oss!

Miss the hair!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0