lång dag!

har ine bloggat något idag pga att jag kom hem för en halvtimme sen..
for till mamma direkt efter jag slutar, och sedan gick vi till pontushallen. de var ju pontusliret där. liras damlag var med som två lag. de gick bra för de ena men lite sämre för de andra. såg inte dom sista två matcherna så nu är jag hemma. änligen!

när vi gick in på gina tricot innan vi gick till pontus så hittade jag en massa saker jag vill ha! måste ha de nuuuu. dom hade fått in massa fina saker. tröjor, klänningar, chinos och massa kjolar. ge mig lite pengar tack :) ska fråga om erik vill vara lite snäll ;) haha

i morgon blir de en lång dag på praktiken också. vill bara att den ska ta slut någongång! men nästa vecka så.
pappa sa att vi hade en extra träning i morgon på arcus. men vet inte riktig om de är de, ska kolla med han sen när han kommer hem. annars ska jag nog hitta på något med min älskling :)

såg just klart top model iaf. och vad händer? hur kan elina åka ut mot Marjorie? hon går som någon jävla kuasimodo (stava?) och ser förjävlig ut, hon har inget självförtroende, och är jävligt osäker och alltid nervös. HATAR DIG! 

Nu känner jag bara att jag vill ha sommar. Mysa med härliga grillkvällar, ligga på stranden med dom käraste, ja allt som hör till sommaren!

    
    


Kommentarer
Postat av: frida

ingen trening imorron:)

2009-02-04 @ 21:14:18
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0