Kate Voegele - top of the world

gillar hennes musik skarpt! hon har så sköna låtar, endel får man gåshud av direkt. som Hallelujah! 

vet inte vad jag ska göra. vill vara med min älskling, men de är lite sent påtänkt nu.. pratade iaf med han nyss, ska kanske sova hos han i morgon eller han här :) mys! 
ska bara ligga här i min säng och dega järnet tills top model börjar och sen efter de ska jag sova direkt! orkar inte vara där nere runt dom andra och för att jag ska upp tidigt i morgon börjar ju sju, och de är sista dagen :Dåter till de där andra, blir bara irriterad när jag är sur på pappa. så jävla töntig! han beter sig som en jävla unge! ska flytta direkt jag har lite pengar. någon som vill med mig?;)

men iaf så har jag tagit lite bilder på endel av de saker jag vill ha just från gojane.com
Hittade länken till deras sida på Blondinbellas blogg så var bara tvungen att kika in :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0