härliga lördag

igår var de en riktig kanonkväll :D har aldrig skrattat så mycket på en kväll i hela mitt liv! träningsvärk! alltså Hanna Olli, en stor jävla guldstjärna till dig vännen! vilket skratt. börjar typ garva nu bara jag tänker på dig! HAHAHAH 

kvällen började med att jag gjorde mig i ordning hemma, gick i rask takt ner till frida på sundet där även hanna och amelia var :) dom höll på göra sig i ordning :) kvällens mål var ju kafelino!
vi tog halv tio bussen till stan, kul som satan var de! och frida visade sina dolda talanger :D haha
sen gick vi till josse drugge, dom hade typ tjejfest innan vi skulle till kafelino. 
när vi började gå till kafelino, alltså jag, frida, amelia och hanna. så halkade jag först en gång (skorna var väldigt hala, som skridskor!) och då kommer hanna och hoppar på mig och skriker typ "Sara du ramlade, sara du ramlade!" helt tokig!
sen föll jag igen, och då spillde frida ut sprit ur sin flaska, som landade på marken ca 5 cm från mitt ansikte! tur jag hade. haha 

men sen då, kön till kafelino är en klass för sig! haha de var kallt och jävligt, blåste och snöade! vi började kolla på klockan och vi hade stått i den förbannade kön i en timme, och vi hade väl ca en halvtimme kvar innan vi var framme vid dörren.
(halkade även i kön :s) sen började vi se massa 91or som kom ut, och inte fick komma in, så efter att ha stått i den där kön, genomfrusen i över en timme så gav vi upp!

vi hamnade på max, satt där och chillade ett tag, och sen beställde jag hem mat till mig och erik så jag for till han och sov :) mys!

men nu är jag hemma :D har jus ätit en macka och en jättegod liten kakbit.
vad händer idag? jag vet inte riktigt. skulle ju typ vara med emelie, men erik ville att vi skulle gå på bio idag ist. så ska nog på bio, men ska prata med emelie snart iaf.
vad ska ni göra ikv?:)

Hanna, Frida och Amelia - Tack brudar för en underbar kväll! De här måste göras om!<3

Frida ska skicka massa (fula) bilder sen.

Gammal bild på mig, amelia och frida <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Va fin blogg du har :)

2009-02-21 @ 14:31:22
URL: http://emmaastroom.blogg.se/
Postat av: fridaaaaaa

hahahha fyfan alltså:D så jävla rolig kväll igår alltså! :') måste VERKLIGEN göras om!!!! :D love you:)<33333

2009-02-21 @ 14:33:48
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0