HAHA

har nyss suttit och rensat i min hylla där bland annat min "brev-låda" finns. har massa papper, brev osv där i. så jag har just sittit och läst en massa gamla brev :) kul! speciellt dom jag fått av Stina och Johanna :D HAHAHAHH låg typ på golvet och skrattade. så sjukt fula brev alltså :p vet inte riktigt hur gamla vi var när vi skrev dom, men vi skrev iaf alltid brev till varandra typ, även fast alla bodde på berget. vi sprang om kvällarna och la brev i varandras brevlådor :) vilket minne!
och Stina var alltid så pervers på sina kuvert :p HAHAH kommer du ihåg de stina?:D
ritade massa snoppar som frimärken och ja allt! men de var riktigt kul att läsa dom nu igen :D ska verkligen spara dom :D
visade de för erik och han kunde inte heller hålla sig från skratt :p
de stod bland annat så här i ett brev:
Frågor!
1. Kan jag vara med dig i morgon på skolan?
2. Vem är din bästis?
3. Vem är du kär i?

hahahahahahhaha jag dör!



Kommentarer
Postat av: stinky

ahahaha, ja jag hittade ett brev från dig för ett tag sen också, fyfan vad flum de var!:D

2009-02-17 @ 23:39:04
URL: http://taavostankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahaha, ja jag hittade ett brev från dig för ett tag sen också, fyfan vad flum de var!:D

2009-02-17 @ 23:39:55
Postat av: jojjan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA

HAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHH

HAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHHA

HAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHA

HAHAHAHAH

HAHAHAHA

HAHAHHA

HAHAHA

HAHAH

HAHA

HA!

2009-02-18 @ 21:22:42
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0