godmorgon

vaknade för ett litet tag sen. vaknar alltid så tidigt på helgerna även fast jag är vaken minst halva natten :o mysko!
idag har jag och erik planerat att vara med varandra iaf, eftersom han inte kom hit och sov igår. men han lär ju sova nu så kan ine ringa än. jag fick inte ringa innan tolv sa han väldigt tydligt :) haha blir väl att ringa sisådär 12.01.
får se vad vi ska hitta på, ska iag gå ner till han idag. ska nog ta med med badskumsbomben vi köpte på lush för ett tag sen :) den är knallrosa och glittrig som satan! haha men de är alltid mysigt med badskum och badbomber!

ikv har jag då träning i arcus. men nu när jag vaknade kunde jag knappt svälja för att jag hade så ont i halsen.. inte bra! orkar inte vara sjul igen. så de blir att ta de lugnt på träningen idag :)
men nu ska jag gå och ta en macka, åt lite risgrynsgröt men de fanns så lite kvar så blev inte mät ;)

uppdaterar mera senare!

den underbart rosa badskumsbomben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0