friluftsdag

den spenderades i kåbban :D sjukt härligt var de! soligt och varmt. mm, helt underbart :) är lite öm i benen nu bara..
sen när vi kom hem fick jag och emelie maxmat av pappi :)
fixade mig snabb, till örnäset, till stan, till kh och se på de där körgrejset. de var inte så speciellt. ursäkta men endel sög! haha
men jag tycker då att björx var bäst! när dom sjöng fire. hojjaa vad bra ni var tjejor :)

nu är jag då hemma, ligger och fryser under täcket. ska snart sova. blir min första ensamma  natt sen en vecka tillbaka. och de ska bli underbart skönt!

juste, måste bara berätta om en ful grej på bussen hem från stan nyss.
satt en tjej på andra sidan gången i bussen. hon kanske var ca 15 år, och såg lite lustig ut.  och mitt i allt så börjar hon öppna en skinkförpackning :s alltså som man har på mackan. så sitter och där och smaskar på sina skinkbitar :s tyckte de var lite komiskt. för jag menar, hur ofta sitter man och käkar skinka ur en förpackning på bussen?
hon kan väl ändå inte varit så jävla hungrig så hon inte ens kunde vänta tills hon kom hem och kunde stoppa skinkan på mackan? HAHA kul var de iaf!
lustig typ de där!

nej nu ska jag sova, har en lång och jobbig dag framför mig..



Kommentarer
Postat av: jojsi

hahahahahahahaahahahahaha skinka på bussen hahahahahahahaha :D

2009-02-26 @ 15:35:31
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0