fredagen den 13e

har inte haft nå otur hittills idag iaf :D men jag brukar inte ha de när de är fredagen den 13e heller! eller lite otur var de ju att vi inte hade nå lektioner efter klockan tolv idag så slutade nio efter teckenspråket.. hatar den!
men nu är jag iaf här på mammas jobb. ska vänta tills hon får lunch så ska vi gå ner en runda på stan och sedan köpa med oss någon sallad eller nå till lunch :) gott!

vad händer ikv? jag ska iaf vara med erik och co hemma hos nicke och se The grudge 3.. endel av er vet säkert hur det gick efter jag hade sett tvåan med erik på bio.. vill inte! haha
och sen ska min älskling sova hos mig :) så mysigt så!
ska ge han frukost på sängen och bjuda han på fika på stan i morgon :) puss på dig snygging!

längtar tills i morgon. inte bara för att de är alla hjärtans dag, utan för att de blir party med mina älsklingstjejor <3
var så längesen jag festade med dom alla, nyår faktiskt, tror jag?
vi är inte så mycket med varandra längre, och de är något jag saknar skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0