fettisdag

de är absolut inge för mig. för jag hatar nämligen semlor! tycker de är vidervärdigt :)

tog iaf en liten nap på två timmar efter skolan, sen var de middag och sen åkte jag och mamma och hämtade emelie på örnäset. eftersom hon ska sova här, när vi ska till kåbban i morgon så vi slipper fara till örnäset så tidigt i morgon :)
så vi har nyss badat bastu och käkat lite kvällsfika :)
och nu sitter vi här vid köksbordet med varsin dator och nördar!
ska ta och gå ut med milou strax iaf. inte så sugen! men jag måste..
de blir nog en tidigt kväll ikväll eftersom vi ska fara till skolan typ halv åtta, och vi måste ju vara pigga inför skidåkningen i morgon :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SKA HA SÅ KUL I MORN! :D:D

2009-02-24 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0