!

är väldigt trött. har just ätit och gjort mig klar och de är ändå en halvtimme kvar tills bussen går.. hojja!
igår innan jag somnade pratade jag med min älskling i telefonen en timme :) de var så mysigt! vi låg och pratade om massa gamla minnen, ja om allt! tycker de var så mysigt att prata med han så länge i telefonen för han brukar inte ha tålamod att prata i mer än max tio min.. men ååh de var så trevligt =) kunde somna mycket bättre <3

ringde han nyss också. men han skulle inte komma till skolan.. han sa att han fortfarande mådde dåligt, hoppas de går över =) och så att han kan gå på praktiken dom tre sista dagarna vi har :)
fyfan vad de ska bli skönt när praktiken äntligen slutar. på torsdag är sista dagen :D längtar till tusen!

men nu ska jag se på tv och ta de lite lugnt innan bussen går. kan behöva de för vi har klättring på idrotten:) ska bli riktigt kul :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0