deg!

är sjukt trött. har legat i sängen ända sen jag kom hem från stan. gick ju på stan med mamma efter jag varit på hennes job. vi gick i varenda jävla skobutik i stan, men de finns ju som sagt aldrig nå 36or. varför ska alla ha samma skostorlek?
men jag hittade iaf ett par skor, alltså vinterskor, för mina uggs är så slitna, och conversen är för kalla!
men dom kostade 1195 kr tror jag? och så var de 60% rea =) men jag köpte dom inte, eller mamma köpte dom inte åt mig ;p haha får hoppas att dom finns kvar sen så jag kan få dom :) så mamma om du läser de här, vill jag verkligen ha dom där söta stövlarna :)

men nu har jag iaf just sett klart systrar i jeans andra sommaren. den var inte så super bra, men helt okej!

Saknar håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0