bodypump

kom just från stil, bodypump med johanna :) instrukören var typ tokig eller nå? aja kul åndå :) gillar bodypump!
ska på de på tisdag med jossi också ;D ska boka de nu medans jag kommer ihåg!

så nu har jag bokat bodypump på tisdag, och core30 på torsdag :D kul!
men nu ska jag hoppa i duschen. har planerat en tidig kväll ikväll så jag inte är så förbannat trött i morgon som vanligt!
ska ta fram de jag ska ha på mig imorgon så de är klart också :) juste, måste be mamma tvätta mina jeans till i morgon!

juste, på lördag ska johannas syster erika ha inflyttningsfest i deras nya lägenhet här på porsön, och johanna bjöd med mig dit ifall jag inte hade nå andra planer, så ska kolla med erik ifall vi inte skulle göra nå på kvällen, så då far jag med johanna :) ska bli kul!
johannas syster är alltid lika trevlig att festa med! haha

nu väntar duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0