baka?

jag är superrastlös! sitter och väntar på att systrar i jeans 2 ska ladda klart så jag kan börja se den :) hoppas den är bra! för jag måste verkligen fördriva tiden med något. ska nog gå och städa mitt rum eller nå tills den är klar om en halvtimme. inte så roligt, men de behövs verkligen! 
men jag är riktigt sugen på att baka nå enkelt att sitta och smaska på :)

ska fråga mamma sen ifall hon är snäll och ger mig lite pengar, så kan jag bjussa erik på en liten fika på lördag :) men de beror ju på om erik vill också, han säger bara kanske hela tiden. tråkmåns!

åh, jag hade verkligen velat gå ut och promenera idag. helt härligt de hade varit att gå på isbanan inne i stan. de är ju så sjukt fint väder idag! inte allt för kallt, bara ca -6,5 och en härligt stor vårsol! men de är så tråkigt att promenera själv, så kommer nog inte komma mig ut ändå..

nej nu ska jag ta tag i och göra nå. uppdaterar sen!

Så jävla underbar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fatty u shouldnt bake!

2009-02-10 @ 14:14:40
Postat av: sara

ha ha mogen kommentar!

2009-02-10 @ 14:25:46
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: sara

och att man inte ens kan stå för den är ju ännu mera moget!

2009-02-10 @ 14:26:27
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0