<3

idag är de ju alla hjärtans dag :) egentligen tycker jag inte de är så speciellt, men bara att man ska mysa och ha trevligt med sina nära och kära =)
jag ska spendera min dag med erik :) ska ringa och väcka han strax. då ska vi fara och fika i stan, ska bjuda han =)
sen blir de att fara tillbaka hit tror jag. sen ikv ville han ju också vara med mig så får se vad vi hittar på. är ju så himla sugen på att vara med johanna och dom. men ska höra med erik så att de är hundra procent säkert att vi ska vara med varandra ikv, annars åker jag till johannas syster.
ska iaf fråga erik om han vill gå på bio eller nå ifall vi nu är med varandra :)

nej men nu ska jag gå och göra mig klar, städa rummet lite och så =) 
ha en toppendag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0