snö

usch vad de killas och har sig i näsan, hatar att vara förkyld!
ska snart ta bussen till skolan, börjar tio, har psykologiprov sen slutar jag.
känns ganska meningslöst att åka till skolan :p haha
ska för övrigt gå och köpa förköp till cleo/grace elller vad de nu är den 25e, om jag får pengar
av mamma :)
kommer gå mycket pengar nu framöver.
stina fyller år på torsdag, så köpa present och hela köret till henne.
har inte handlat en ända julklapp än och mitt studiebidrag är slut?
ska iaf gå på stan med erik i veckan och kolla julklapp till han, kanske gör de idag om han
kommer till skolan :)
sandra fyller också år snart, rättare sagt den 25e, så hon ska jag också köpa present till.
men även mamma fyller år snart, den 30e, så hon ska ju självklart också få en present!
pengar, pengar, pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0