sick

varför ska jag alltid bli sjuk när jag har planerat att göra nå?
igår började jag få ont i halsen, och idag när jag vaknade så kunde jag knappt svälja,
snoret rann och öronen hade lock.. fasen!
har ju luciatåg i morgon, eller rättare sagt fem stycken, men individuellt val Kör A, i morgon med kör B.
och de blir nog superskoj :) har alltid varit med i alla luciatåg, fast inte något nu på gymnasiet,
men jag älskar luciatåg, så vacker och så mysigt!
fast enda nackdelen är att vi ska vara där halv åtta och repetera, så amelia är här med bilen
07.00 och hämtar upp mig.. blir alltså en tidig kväll!
ska ju även vaka med amelia, lördag till söndag, och känns ju inte så kul om jag ska vara helt förkyld då..
så jag får hoppas att de bara är något tillfälligt och inte blir värre :)
nu ska jag fortsätta se project runway och vänta på maxmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0