secret

ska gå upp i duschen och tvätta mitt löshår nu, de är riktigt skitigt och fullt med spray.. ska ju locka det i morgon
så måste ha de nytvättat :) sedan ska jag kika på Victoria secret fashion show på trean klockan 20.00! De har ju kroppar som är to die for! sedan ska jag faktiskt sy lite i min nyårsklänning. sömmen vid dragkedjan var lite trasig då någon köttbulle försökt trycka på sig den, så de ska jag sy till :) sedan blir det sängen! har ju knappt sovit något så de blir en tidig kväll!
i morgon åker jag till amelia vid tvåtiden för att göra mig i ordning där och sedan på middag och sedan party! får se hur se de slutar med min fot.. ska göra de bästa av situationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0