måndag

men det känns verkligen som söndag, kanske för att jag var ledig idag?
eller ledig och ledig, vi fick plugga hemma..
har iaf varit hos amelia fram tills för en stund sen :) sov där inatt också!
idag har vi tagit det väldigt lugnt, gått en promenad och sett Mysteriet på Greveholm <3
har huvudvärk! en olidlig sådan, pga min förbannade nacke/rygg jag konstant har ont i..
sitter och dricker mjölk och äter pepparkakor och ischoklad :)
försöker också printa in mitt tal i min lilla hjärna som jag ska framföra i morgon, hoppas
de går bra! de måste gå bra!
har också fotbollsträning, de första jag är på sen vi började "samarbeta" eller vad dom nu kallar de med
LSK. har typ ångest över den. ingen, absolut ingen kondition finns kvar! inte ens en liten gnutta!
och vi ska ha löpning ute innan.. gud var med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0