måndag

kommer snart avlida för att jag har så tråkigt! vill hitta på något..
har iaf varit till piteå idag, hade tid klockan nio hos en kiropraktor typ som skulle kolla min
rygg och axlar. han trodde att jag hade så ont som jag har för att jag ramlat från hästen förut,
och mitt bäckenben var tydligen snett och de var orsaken och blabla..

sedan gick vi på stan en snabbis, mamma hittade sig ett par skor, och jag fick ett par skor av farmor som jag ska få i julklapp :) älskar dom! man kan aldrig få för många skor!
 
helgen har varit kanon! på fredagen var det middag osv hos stina och sedan utgång, vilket var riktigt kul!
lördagen åkte jag till amelia i persön! vi åkte till judas på förfest och sedan till smedsbyn på förfest. Det var helt okej, även fast det var lite folk :) en trevlig kväll, med trevligt sällskap!! på söndagen så tog jag och amelia de väldigt lugnt, sedan käkade vi middag på statoil med erik och fredrik :) efter det var de film hos fredrik och sedan fika hos elina i brändön som fyllde år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0