lucia

Sankta lucia, ljusklara hägring, sprid i vår vinternatt, glans av din fägring.
Drömmar med vingesus under oss sia, tänd dina vita ljus, sankta lucia.
Drömmar med vingesus under oss sia, tänd dina vita ljus, sanka luciaaaaaaaaa.



Är fortfarande i mormors lägenhet, ser tv, sitter med kissen i famnen och gosar, dricker
julmus, käkar chips och dipp och snackar med per på msn :) great!
jag och amelia vakade ju här inatt, eller vi klarade de inte..
först gjorde vi middag här, enchiladas. sedan kom emelie och sandra förbi en sväng innan
dom skulle på fiskekyrkan. sedan åkte jag och amelia och hämtade upp cassi i persön och
sedan åkte vi vidare till smedsbyn där christian, erik och co festade :) trevligt!
sedan puttra vi tillbaka hit. Scrapade tre julkort som amelias mamma beställt av mig, blev
riktigt nöjd! och man tjänar ju en liten slant också :)
sedan blev amelia tvärtrött!  och hon skulle bara "vila" ögongen, men nej, de fick hon inte!
så vi åkte till bärgnäset och hämtade upp christian och co som hamnat där på någon fest och körde hem
dom. en väldigt rolig och intressant färd :p hahaha
när vi kom hem igen var vi svinhungriga och aströtta.. så vi käkade en billys och en gorbys. mums!
sedan la vi oss i sängen. men jag höll mig vaken till halv sju iaf, längre än vad jag hade trott ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0